Jedná se o efektivní metodu výběru kandidátů. Tato metoda naživo posuzuje kandidáty , kteří řeší modelové situace jak individuálně, tak i ve skupině s ostatními. Hodnotitelé pozorují specifické reakce jednotlivců v různých situacích za různých podmínek.
Uplatňuje princip vícero očí a je schopna více zjistit úroveň kompetencí kandidáta vzhledem k dané obsazované pozici.
Výstupem jsou jednotlivé osobní hodnocení jednotlivých kandidátů a jejich porovnání. Naši odborně vzděláni konzultanti již realizovali řadu Assessment center šitých na míru.
Podpora náboru - Recruitment support je služba , která pomáhá s výběrem kandidátů do trvalého pracovního poměru. Obsahuje veškeré aktivity, které jsou definovány na základě potřeby daného klienta. Cílem těchto aktivit je předložit klientovi seznam kandidátů, kteří vyhovují zadání klienta a kteří již absolvovali v personální společnosti předem definované kroky. Obsaženy mohou být například tyto aktivity:
Vyhledávání kandidátů do trvalého pracovního poměru. Ať nazveme tuto službu jakkoliv, vždy za ní jsou lidé, kteří ji realizují. To je pro nás velmi důležité, a proto jsou v našem týmu recruiterů kolegové a kolegyně, kteří mají za sebou projekty a nábory v různých odvětvích. To , co nás spojuje, je , že naši práci považujeme za poslání a svou prací žijeme. Přemýšlíme a navrhujeme jak úspěšně absolvovat celou cestu společně s Vámi. Zjištujeme Vaše očekávání, ověřujeme si porozumění a srovnáváme je s pracovním trhem. Jsme poradci, konzultanti a recruiteři. Spojujeme kandidáty s klientem navzájem a s důvěrou budujeme dlouhodobé a přirozené spojení. Každé vyhledávání je vždy osobité a vždy je přizpůsobeno danému očekávání. Využíváme naši databázi, přímé kontakty a pokročile pracujeme s on line sociálními sítěmi. Stanovili jsme si kvalitativní úroveň, kterou vždy dodržujeme. Je pro nás důležité porozumět Vašemu očekávání a znát co nejvíce detailů. Proto s Vámi prodiskutujeme následující oblasti.
KLIENT – definice pozice
S našimi kandidáty se vždy setkáváme osobně po odborném prescreeningu. Soustředíme se na kvalitní ověření klíčových schopností kandidáta nezbytných pro danou pozici formou kompetenčního pohovoru a realizace modelových situací. Samotný výběr kandidáta se skládá z kombinace vice metod včetně odborného ověření referencí. Často také využíváme on line psychodiagnostiku Test klíčových kompetencí.
KANDIDÁT – jak vybíráme
KANDIDÁT – Jaké je očekávání kandidáta
Situace na pracovním trhu se rapidně změnila a většina našeho vyhledávání kandidátů se blíží či přímo rovná metodě executive search. Pozice, které tímto způsobem hledáme, jsou vždy něčím náročné – technické, vyšší a top manažerské, specializované obory. Kolegyně a kolegové v našem týmu mají mnoholetou zkušenost v oboru a mnoho vyhledaných kandidátů. Velká intenzita komunikace s klientem je pro nás velmi důležitá. Rozumíme různým oborům a známe kandidáty, kteří v nich pracují. Velmi intenzivně pracujeme s on line nástroji a sociálními sítěmi.
Naši odborně vzdělaní konzultanti jsou certifikováni pro interpretaci psychodiagnostických testů. Jedním z nejvíce používaných testů jsou Testy klíčových kompetencí, které poskytujeme našim klientům a kandidátům. Test klíčových kompetencí zjišťuje kromě osobnostních předpokladů klíčových kompetencí (měřeno sedmi dotazníkovými škálami: Orientace na kontakt s klientem, Orientace na úspěch a výsledek, Proaktivita, Emoční stabilita, Vedení, Adaptibilita, Loajalita) i předpoklady výkonové (výkonový subtest Praktické myšlení a pracovní tempo). Vzhledem k velmi dobrým psychometrickým parametrům, nízkému časovému zatížení účastníka testování, grafické přehlednosti výstupní zprávy a automatizovanému vyhodnocení se jedná o test s velmi výhodným poměrem kvalita/cena, který se dá efektivně využívat především pro rozsáhlé (před-)výběry i pro nasměrování rozvoje.
Již 10 let Vám pomáháme řešit Vaše personální otázky. Naše týmy koordinátorů a recruiterů jsou připravené na našich 11 pobočkách v ČR najít flexibilní pracovní sílu dle Vašich požadavků. Máme zkušenosti s agenturním zaměstnáváním napříč obory – výroba, logistika, průmysl, share service centra, administrativa.
Try Hire je služba, která Vám Vám umožní si nového kolegu po Vámi zvolenou určitou dobu otestovat, vyzkoušet a poznát ho lépe ve Vašem pracovním prostředí. V tomto období je naším agenturním zaměstnancem. Poté se můžete rozhodnout zda ho přijmete přímo do pracovního poměru s Vaší společností. Službu můžete využít i v více situacích , které jsou typické pro Vaši společnost, například při tvorbě nového pracovního místa. Řídíte svůj čas a finance, které byste sami věnovali vyhledání a adaptaci zaměstnance.
Komplexní převzetí aktivit a zodpovědnosti za konkrétní dílo či službu. Naše společnost takto poskytuje svoje řešení zejména v oblasti warehouse managementu a logistických služeb - Warehouse management, dále v řešení náborových aktivit v mnoha oborech – Recruitment company management
Můžete také využít naši kvalitní pracovní sílu při kontrole kvality ve Vašich výrobních, kompletačních a logistických procesech:
Vedení mzdové a personální agendy s garancí správnosti a důvěrnosti zpracovaných dat a termínů. Naše personální a mzdové oddělení disponuje kapacitou a sw , který využívají i naši klienti pro jejich zpracování mzdové a personální agendy. Zajistíme komplexní komunikaci se státní správou , archivaci a dokumentaci dle platných zákonů. Sledujeme pečlivě novelizace v oboru a zavádíme je do praxe. Převzetí mzdové a personální agendy Vám objektivně přinese úsporů nákladů , které můžete využít pro další rozvoj Vaší společnosti.