fbpx

VAŠE KARIÉRA U LEPŠÍ PRÁCE

Přidejte se do našeho týmu!

AKTUÁLNÍ NABÍDKA

BRANCH MANAGER BRNO

Pokud jste dynamický kandidát/tka se schopností dosahovat svých výsledků prostřednictvím svého týmu čtěte dál a přídejte se k nám.

Naše brněnská pobočka je jedna z největších a nejrychleji rostoucích poboček v rámci naší firmy.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • - Práci ve firmě s otevřenou firemní kulturou
  • - Prostor, zodpovědnost a pravomoc pro realizaci svých nápadů a řešení
  • - Rozvíjet businessu a týmu
  • - Firemní auto
  • - Flexibilní pracovní dobu
  • - Účast na odborných výstavách a akcích
  • - Firemní odborné a jazykové vzdělávání
  • - Lokalita BRNO

CO PRO NÁS A SEBE BUDETE DĚLAT?

  • - Zodpovědnost za pobočku (sales, management of people, administration)
  • - Plnění budgetu pobočky
  • - Business development regionu
  • - Naplňování zakázek (agenturní zaměstnávání ,on site, warehouse, logistic, share services centrer)
  • - Řízení týmu
  • - Řešeni provozní a legislativní administrativy
  • - Kontrola plnění kvalitativních a kvantitativních ukazatelů
  • - Monitoring konkurence, reporting OŘ
  • - Administrativa

VOLEJTE, PIŠTE, POKUD JSTE:

  • - Aktivní a dynamický kandidát
  • - Praxe na obchodní pozici v oblasti prodeje či realizace služeb vítána
  • - Zkušený manažer týmu
  • - Schopný/á dosáhnout cíle
  • - Máte ekonomický nadhled a schopnost si stanovit strategii
  • - Umíte ovlivnit a přesvědčit
  • - Zaměřujete se na obchodní příležitosti
  • - Máte komunikativní a organizační zaměření
  • - Zníte pracovníh a podnikatelskéh prostředí v regionu
  • - AJ vítána

KOORDINÁTOR/KA

Jste pozitivně laděný člověk, který rád komunikuje, organizuje a koordinuje? Chcete tvrdě makat a vidět výsledky své práce?

Přidejte se k nám, jsme ryze česká personální společnost.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • - Samostatnou a velmi zodpovědnou pozici
  • - Finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové složky
  • - Komplexní zaškolení
  • - Prostor pro realizaci nápadů a inovací
  • - Flexibilní pracovní dobu
  • - Stravenky

CO PRO NÁS A SEBE BUDETE DĚLAT?

  • - Budete koordinovat přidělené pracovníky u svěřených klientů a zodpovídat za jejich bezproblémové fungování
  • - Budete zjišťovat požadavky klienta a zajišťovat hladký průběh plnění zakázky včetně potřebných dokladů
  • - Budete v pravidelném kontaktu s vedoucími pracovníky klienta (HR, výroba, logistika)
  • - Budete pracovat na náboru agenturních zaměstnanců
  • - Budete řešit celý životní cyklus zaměstnance od nástupu až po ukončení pracovního poměru
  • - Samozřejmě se budete věnovat také administrativě a pravidelnému reportingu

VOLEJTE, PIŠTE, POKUD JSTE:

  • - Středoškolsky vzděláný kandidát
  • - Komunikativní a proaktivní
  • - Jste orientovaný na zákazníka
  • - Uživatelsky ovládáte MS Office, Internet
  • - Aktivně řídíte osobní vůz
  • - Praxe v personální agentuře výhodou

KARIÉRNÍ PŘÍLEŽITOST PRO TALENTY

Najděte si pracovní místo v dynamické personální společnosti.

Zakládáme si na tom, že u nás nepracujeme s lidskými zdroji, ale s lidmi. Pokud se chcete přidat do našeho týmu, dejte nám o sobě vědět. Když si nevyberete z aktuální nabídky pracovních míst, nevadí, zavolejte, napište a jakmile budeme mít vhodnou nabídku, ozveme se vám!

MÁTE NĚJAKÉ DOTAZY?

Naši kolegové jsou vám k dispozici v pracovních dnech od 8:00 - 16:30, případně nám zanechte kontakt a my se Vám obratem ozveme.

ZAVOLEJTE NÁM ZDARMA  800 197 197



Zadejte telefonní číslo
my se Vám ozveme zpět

NAVŠTIVTE NÁS NA NEJBLIŽŠÍ POBOČCE

Vyhledat pobočku