Lepší práce podpořila vydání knihy o historii reklamy automobilů značky Škoda
V polovině června vychází zajímavá nová publikace Martina Kupce pod názvem „Škoda – automobily na plakátech a v prospektech, 1945-2022“. Vznikla z jeho sbírek historických plakátů a prospektů této české nejznámější automobilové značky. Kniha vychází v nákladu 2000 kusů, bude stát 590 Kč (rozsah 420 stran, formát 26×21 cm) a graficky ji zpracovalo studio Milesoft Design a vydává ji Moto Public, známý vydavatel publikací o škodovkách.
Kniha má celkem 20 kapitol, které ji zpřehledňují a zároveň textově doplňují. „Na přípravě jsem spolupracoval také s Archivem společnosti Škoda Auto/Škoda Muzeem, kde jsem konzultoval obrazové i textové části s kolegy z tamního archivu“, říká Martin Kupec.
Na co se mohou čtenáři v knize těšit? O vývoji, výrobě či historii jednotlivých typů automobilů Škoda už bylo vydáno několik knih. Co však, s jedinou výjimkou před více jak 16 lety, nebylo dosud publikováno, je vývoj reklamy, propagace a grafiky zachycené na plakátech a v prospektech Škoda. Zajímavé formáty, způsoby vizualizace, atraktivní motivy a kreativita tvůrců reklamy pro tuzemský i zahraniční trh od roku 1945 do současnosti dávají knize velkou příležitost zaujmout svého čtenáře, od příznivců značky Škoda až po milovníky automobilové historie.
Kromě společnosti ŠKODA AUTO a.s. podpořilo vydání této ojedinělé monografie i několik dalších partnerů, mezi něž se zařadila i společnost Lepší práce s.r.o. Díky této podpoře mohla být výsledná cena knihy pro zájemce stanovena na nižší částku.
Souběžně s vydáním knihy bude v sobotu 28. května 2022 zahájena v Milevském muzeu v jižních Čechách i stejnojmenná výstava, která potrvá až do 4. září 2022.